Miele maakt van koelkast cool communicatieplatform

Miele maakt van koelkast cool communicatieplatform

Hoeveel keer per dag doe jij je koelkast open en dicht? Juist, heel vaak! Het is dus een toestel dat gerust een plekje in de spotlights verdient. De nieuwe koelkast van Miele is in een blackboard kleedje gestoken. Met andere woorden: krabbelen en creatief zijn is de boodschap! 

Eye-catcher

Door originele krijttekeningen te maken op het front wist graffiti artiest Steve Locatelli op originele manier alle aandacht naar de nieuwe Miele koelkast tijdens de jongste uitgave van Batibouw. Het toont aan dat een koelkast ook niet per sé hoeft te worden ingewerkt in de keuken, maar ook kan uitnodigen tot interactie. Voorzie je ook de dichte omgeving van de koelkast van wat krijtbordverf, dan evolueert de koelkast van een eerder functioneel item instant tot een catchy hotspot voor creatievelingen. 

fresh zone miele

Geen voedselverspilling

Door te kiezen voor een blackboardfront reikt Miele je een alternatief aan voor de klassieke magneetjes op de koelkastdeur. Naast de obligatoire boodschappenlijstjes en afspraken, kan je je gerust ook creatief uitleven met leuke boodschappen aan je huisgenoten. Onzichtbare handvaten zorgen er bovendien ook voor dat het fraaie plaatje van de koelkast niet verstoord wordt, en dat je ook niet om de handvaten heen hoeft te tekenen.

De nieuwe koelkast is uitgerust met CompactCase lades om kleine items in op te bergen. Miele gaat daarnaast ook voedselverspilling tegen met hun DailyFresh en PerfectFresh waarmee ingrediënten langer bewaren.

Aanbevolen verkoopprijs 

1549 euro Blackboard edition 

Klik hier om producten in te laden



Reageer

About The Author

Related posts